ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Флагманські технології у компактному сегменті: Kia представила електрокросовер EV3

Авто 10:09 - 24 травня 2024

Європейські версії автівки пропонуватимуть запас ходу на одному заряді до 600 кілометрів

Kia EV3

Kia представила недорогий електрокросовер EV3/Фото: Kia

Kia представила новий електричний кросовер EV3, який обіцяє принести флагманські технології від великих електричних моделей до сегмента компактних кросоверів. При невисокій вартості модель обіцяє непоганий запас ходу на одному заряді.

Деталі

Нова модель бере чіткий стиль і технологічні риси від великого EV9, який був випущений минулого року. З цільовою стартовою ціною близько 30 000 доларів, конкурентами EV3 є Volvo EX30, Cupra Born і Renault Mégane E-Tech.

EV3 стане ключовою частиною зусиль Kia щодо подальшого зростання глобальних продажів електромобілів, але з особливим акцентом на європейському ринку. Компанія прагне продавати близько 200 000 автомобілів на рік, причому майже половина з них у Європі.

При довжині 4300 мм EV3 трохи коротший за Kia Niro, хоча при 1850 мм він трохи ширший за цю модель. Але оскільки EV3 базується на спеціальній платформі EV, його колісна база становить 2680 мм, що відповідає колісній базі більшого Sportage і дозволяє йому запропонувати більший салон, ніж у багатьох кросоверів B-сегмента.

Попри вертикальну позицію, кросовер має коефіцієнт лобового опору 0,267, чому сприяють тривимірна аеродинамічна скульптура днища й активні повітряні заслінки.

Інтер’єр розроблений таким чином, щоб створити відчуття "житлового простору". На приладовій панелі є великі цифрові дисплеї, які складаються з двох 12,3-дюймових сенсорних екранів і 5,0-дюймового дисплея, доповнених проєкційним дисплеєм. Фізичні кнопки були збережені для основних елементів керування, тоді як операційна система матиме голосове керування за допомогою ШІ. Керівник дизайну Kia Карім Хабіб сказав, що збереження фізичних кнопок спрямоване на забезпечення балансу.

Система підтримує бездротове оновлення, і Kia запропонує ряд розважальних послуг, якими можна користуватися, коли автомобіль не в русі, включаючи доступ до сервісів потокового відео. Вигляд операційної системи також можна налаштувати.

В інтер’єрі також є кілька місць для зберігання, включаючи центральний блок між передніми сидіннями з висувним столиком, який можна використовувати як робоче місце. Багажник має об’єм 460 літрів, а також є 25-літрове відділення спереду. І обробка салону, і багажник виконані з екологічно чистих матеріалів, у тому числі переробленої тканини та переробленого пластику для сидінь, стелі, підлокітників і килимків. QR-код на приладовій панелі та внутрішній частині кузова EV3 надає більше інформації про використані матеріали.

EV3 спочатку пропонуватиметься з одним електродвигуном потужністю 201 кінська сила, але з двома нікель-кобальт-марганцевими (NCM) батареями на вибір. Моделі Standard Range матимуть блок потужністю 58,3 кВт·год, що забезпечує запас ходу близько 410 кілометрів, тоді як автомобілі Long Range отримають версію на 81,4 кВт·год, що офіційно забезпечує запас ходу до 600 кілометрів. Це значно більше, ніж у більшості ключових конкурентів. Наприклад Volkswagen ID.3 має офіційний запас ходу 545 кілометрів.

EV3 використовує модифіковану версію платформи Hyundai Motor Group E-GMP, яка використовується в EV6 і EV9, хоча, оскільки він має архітектуру 400 В, він не може заряджатися так швидко, як ці автомобілі. Натомість стандартні версії можуть заряджатися на 102 кВт, а для моделей Long Range – 128 кВт. Але він буде здатний до двонаправленої зарядки.

Раніше ми повідомляли, що нове покоління електромобілів BMW заряджатиметься з блискавичною швидкістю. Вдосконалена 800-вольтна архітектура дозволить вивести електрокари німецького бренду на новий рівень.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин