Власник BMW відсудив у автовиробника майже $2 млн за те, що двері автівки відрізали йому палець
Судова тяганина тривала майже вісім років

Чоловік відсудив у BMW майже 2 мільйона доларів за те, що дверцята автомобіля відрубали йому палець/Фото: Leonhard Simon/Getty Images
Власник BMW X5 2013 року випуску вийшов переможцем з майже 8-річної судової тяганини проти німецького виробника. З цього конфлікту він вийшов багатшим на 1,9 мільйона доларів, але без пальця.
Деталі
Програміст Ґодвін Боатенґ стверджував, що несправні двері з функцією плавного закривання на його кросовері відрізали йому кінчик пальця. Це сталося у липні 2016 року, коли Боатенґ спирався правою рукою на стійку дверей водія, двері були відкриті приблизно на 30 сантиметрів. Потім дверцята закрилися на його пальці, і хірурги не змогли прикріпити втрачене. Боатенґ швидко подав до суду на BMW на 3 мільйони доларів, стверджуючи, що він втратить 250 000 доларів на рік як самозайнятий інженер-програміст.
BMW оглянула X5 Боатенга і дійшла висновку, що проблем із системою плавного закриття дверей немає. Компанія додала, що в інструкції з експлуатації містяться попередження про двері, і стверджувала, що "позивач з дитинства знає, що не можна просовувати палець або частину тіла між дверима та їх рамою, коли вони зачиняються".
На початку цього місяця суд присудив Боатенґу 1,9 мільйона доларів компенсації. Хоча BMW не було визнано винною у наявності дефектних дверей, суд присяжних все ж дійшов висновку, що автовиробник на 100% винен у травмі позивача.
У позові Боатенґ стверджував, що двері BMW з функцією плавного закривання небезпечні порівняно з вікнами, які використовують датчики, щоб визначити, чи є предмет між вікном і рамою. Крім того, він стверджував, що BMW знала про потенційні проблеми безпеки з дверима за цією технологією принаймні з 2002 року.
Позов містив графічний опис травми пальця Боатенга, в якому говорилося, що двері не "м’яко пройшли через м’ясо, нерви, кровоносні судини, сухожилля, мускулатуру та кісткову структуру великого пальця правої руки Боатенґа".
Раніше ми повідомляли, що за останні кілька років автомобілі в середньому стали важчими на 400 кілограмів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!