Kia готується вийти на ринок вантажівок, продемонструвавши пару інноваційних мікроавтобусів
Південнокорейська компанія розробила нову платформу, з якою планує завоювати ринок компактних вантажівок

Kia показала пару інноваційних фургонів/Фото: Kia
Kia зробила сміливу заяву на транспортному заході IAA у Ганновері, Німеччина, продемонструвавши свою нову акумуляторну електричну платформу Beyond Vehicle (PBV) і представивши моделі PV5 і PV7. Ці електричні мікроавтобуси, які мають виїхати на європейські дороги у 2025 році, символізують амбітний вихід Kia на ринок легких комерційних автомобілів, орієнтований на підприємства будь-якого розміру.
Деталі
Сектор purpose-built vehicle привернув багато уваги в останні роки, коли стартапи та відомі автовиробники змагаються за частку зростаючого ринку комерційних електромобілів. У той час як ринок доставки "останньої милі" був ключовим напрямком для багатьох, PV5 і PV7 від Kia спрямовані на сегмент пасажирських фургонів, де в Європі традиційно домінують дизельні моделі.
Завдяки свіжій мові дизайну, ці мікроавтобуси віддають перевагу функціональності та комфорту. Завдяки коротким звисам, великим вікнам і великому простору над головою вони створені спеціально для таких застосувань, як готельні шатли та пасажирські перевезення.
Марк Хедріх, президент Kia в Європі, підкреслив унікальну перевагу спеціальної платформи Kia PBV, заявивши:
Хоча цей підхід не є першим для електричних легкових автомобілів, ми, безумовно, вперше бачимо його для малотоннажних вантажівок. Ця гнучкість платформи дозволяє Kia пропонувати ряд варіантів, які задовольняють різноманітні потреби бізнесу, зберігаючи акцент на практичності та ефективності.





Ці електрофургони матимуть двонаправлену зарядку та швидку зарядку постійним струмом потужністю до 150 кіловатів. Обидва фургони обіцяють швидку зарядку, поповнюючи акумулятор від 10% до 80% всього за 30 хвилин. Ця вражаюча швидкість заряджання вказує на ємність акумулятора в діапазоні від 80 до 100 кіловат-годин. Вбудовані зарядні пристрої потужністю 22 кВт забезпечують швидку зарядку змінним струмом. Вбудована функція V2L (Vehicle-to-Load) ще більше підвищує привабливість фургонів, дозволяючи їм одночасно живити різні електричні інструменти – цінна функція для тих, хто надає послуги на виїзді.
Хоча на європейському ринку білих фургонів Kia стикається з конкуренцією таких визнаних гравців, як Stellantis, Mercedes-Benz і VW, компанія впевнена у своїй здатності отримати значний шмат пирога. Інноваційна платформа дозволяє Kia пропонувати різноманітні конфігурації без серйозних змін базової архітектури, максимізуючи адаптивність і економічну ефективність.
Стандартна семирічна гарантія Kia (або на 150 000 кілометрів) поширюватиметься на ці електричні фургони, забезпечуючи додатковий спокій для власників бізнесу.
Раніше бразильський стартап Lecar (Le машина?) представив гібрид Lecar 459 Hybrid, який надзвичайно схожий на найпопулярніший електрокросовер Tesla Model Y, але при цьому коштує як електрокар BYD (тобто дешево) й має чудовий запас ходу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!