Hyundai представила гігантський електрокросовер Ioniq 9. Фото
Незважаючи на величезний акумулятор кросовера, для зарядки від 10 до 80% потрібно лише 24 хвилини

Hyundai представила довгоочікуваний Ioniq 9/Фото: Hyundai
Довгоочікуваний великий електричний кросовер Hyundai нарешті з’явився у формі Ioniq 9. Він є еквівалентом Kia EV9 і базується на знайомій архітектурі E-GMP.
Деталі
Усі версії Ioniq 9 оснащені масивною батареєю ємністю 110,3 кВт/год і продаватимуться в трьох різних конфігураціях. Моделі початкового рівня Long Range оснащені одним заднім електродвигуном, який видає 214 к.с. (160 кВт) і крутний момент 350 Нм. Hyundai каже, що ця модель може проїхати на одному заряді до 620 км за циклом тестування WLTP, якщо вона оснащена 19-дюймовими колесами.
Ті, кому потрібна додаткова продуктивність, можуть вибрати повний привід Long Range. Він додає двигун потужністю 94 к.с. (70 кВт) до передньої осі з додатковими 255 Нм крутного моменту. Найвищою комплектацією є Ioniq 9 Performance, який оснащений парою двигунів потужністю 214 к.с. (160 кВт) спереду та ззаду. Ця модель може розігнатися до 100 км/год за 5,2 секунди, тоді як повному приводу Long Range потрібно 6,7 секунди, щоб досягти тієї самої позначки, а моделі Long Range RWD — 9,4 секунди. Максимальна швидкість всіх моделей становить 200 км/год.
Незалежно від того, який варіант оберуть клієнти, Ioniq 9 можна зарядити на 10-80% всього за 24 хвилини за допомогою зарядного пристрою потужністю 350 кВт. Він також має функцію заряджання від автомобіля.
Візуально автівка має ті самі ліхтарі Parametric Pixel, що й інші моделі Ioniq, і, попри свій розмір, має коефіцієнт лобового опору лише 0,259 Cd із додатковими цифровими дзеркалами. Масивна квадратна форма кузова нагадує останнє покоління Santa Fe з ДВЗ.





Величезна колісна база Ioniq 9 довжиною 3130 мм створює простору кабіну, одягнену в плюшевий матеріал, яка виглядає як чудове місце для довгих подорожей. Кермо, подібне до рульового колеса Santa Fe останнього покоління, входить у стандартну комплектацію та містить маленькі зелені світлодіоди, які дозволяють водіям відстежувати рівень заряду акумулятора.
Один суцільний вигнутий екран містить 12-дюймову цифрову панель приладів і 12-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. У стандартній комплектації Ioniq 9 оснащений вісьмома динаміками, хоча додаткова система з 14 динаміків від Bose є опціональною. Інші ключові особливості включають кілька 100-ватних високопродуктивних портів USB-C, які отримують живлення безпосередньо від акумулятора на 110,3 кВт-год, а не від 12-вольтової батареї.
Велику кількість внутрішніх поверхонь оздоблено екологічно чистими матеріалами, включаючи перероблену PET-тканину, вовняну тканину та екооброблену шкіру, що підкреслює екологічність автомобіля. Ioniq 9 продаватиметься у шести- та семимісній конфігурації, а сидіння другого ряду мають функцію повороту, як у EV9.
Найновіший набір функцій безпеки Hyundai є стандартним. Сюди входять система запобігання зіткненню спереду, система підтримки смуги руху, система запобігання зіткненню в сліпих зонах, попередження про безпечний виїзд, система запобігання зіткненню ззаду та система дальнього світла. Він також оснащений 10 подушками безпеки.
Hyundai Ioniq 9 спочатку буде представлений у Кореї та Сполучених Штатах у першій половині 2025 року, а пізніше він пошириться на європейські та інші ринки. Ціни будуть оголошені пізніше.
Раніше ми писали, що технологія активного капота Volkswagen рятуватиме життя пішоходів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!