Mazda показала стильного конкурента Model Y, але є нюанс
Він має таку ж елегантну мову дизайну, як і електричний седан EZ-6, який Mazda представила наприкінці минулого року для китайського та європейського ринків

Mazda показала стильного конкурента Model Y, але є нюанс/Фото: Mazda
Можливо, Mazda сильно відстала в переході на електрику, але компанія демонструє хороші спроби наздогнати. Автовиробник нещодавно представив свій останній електромобіль EZ-60, який має стати конкурентом Model Y у Китаї.
Деталі
Нюанс, про який ми згадали у заголовку, в тому, що EZ-60 не є справжньою Mazda. Під логотипом японського бренду схований Deepal S07. Deepal — це китайський дочірній бренд компанії Changan, що випускає виключно електричні автомобілі.
EZ-60 їздить на платформі EPA1, розробленій Changan. Очікується, що його трансмісія буде спільною з S07, хоча Mazda офіційно не опублікувала специфікації. Об’єднання з Deepal здається розумним кроком, тому що Deepal S07 є одним із найсучасніших китайських електромобілів. Він отримує все, починаючи з найновішого програмного забезпечення ADAS від Huawei, чипа Qualcomm Snapdragon 8155 для кабіни автомобіля та швидкості зарядки 3C, яка теоретично може зарядити батарею лише за 20 хвилин. І ціна на кросовер починається лише від 169 000 юанів (22 000 доларів за поточним курсом).





Платформа EPA1 підтримує широкий спектр електрифікованих силових агрегатів, включаючи чисто електричні, гібридні з розширеним діапазоном (E-REV) і опції на паливних елементах. Хоча Mazda не оприлюднила характеристики EZ-60, вони, ймовірно, будуть схожі на S07. Deepal отримав версію з одним двигуном потужністю 215 кінських сил і двомоторний варіант потужністю 255 кінських сил. Китайські клієнти мають два варіанти батареї: блок LFP на 68,8 кіловат-годин із радіусом дії CLTC 520 км та блок NMC на 80 кВт-год, який забезпечує діапазон 625 км.
Але пристойні характеристики все ще можуть не бути ключовою перевагою Mazda. Найбільшою перевагою EZ-60 є його дизайн, який виглядає більш преміальним, ніж у його побратима Deepal, і на кілька рівнів вище Model Y. Його тонкі фари об’єднані решіткою радіатора та логотипом бренду, обидва з яких підсвічуються яскравими світлодіодами. Кросовер також отримав деякі шикарні аеродинамічні елементи, такі як літаючі контрфорси на носі та C-стійці. Він замінює традиційні бічні дзеркала на супервитончені цифрові пристрої з камерою.
Ці елементи рідко зустрічаються на серійних автомобілях, особливо на кросоверах середнього розміру, які, як правило, є масовими. Деталі інтер’єру будуть представлені на автосалоні в Шанхаї пізніше цього місяця. Поки незрозуміло, де EZ-60 буде продаватися, крім Китаю. Європа здається більш імовірною, ніж США.
Раніше ми писали, що новий електрокросовер Lucid Gravity може похвалитися найшвидшою зарядкою у світі, якщо не рахувати деякі китайські автомобілі та їх надпотужні зарядні пристрої, яких зовсім небагато.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!