ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Isuzu показала крутезний концепт ретро-футуристичного пікапа Dragon Max. Фото

Авто 16:01 - 31 березня 2025

Цей приголомшливий рестомод базується на культовому пікапі TFR 1988 року

Isuzu показала крутезний концепт ретро-футуристичного пікапа Dragon Max. Фото

Isuzu показала крутезний концепт ретро-футуристичного пікапа Dragon Max/Фото: Isuzu

Isuzu представила автомобільний шедевр – концепт ретро-футуристичного пікапа Dragon Max. Ця автівка у черговий раз доводить магічний шарм автомобільного дизайну 1980-х років, а вкраплення сучасних технологій лише посилює цей неперевершений стиль.

Деталі

По суті концепт Dragon Max ж рестомодом середньорозмірного пікапа 1988 року Isuzu TFR. Цей унікальний концепт поєднує оновлений стиль із новим турбодизельним двигуном і повністю модернізованим інтер’єром, що дає старій платформі друге життя.

Isuzu TFR може бути невідомим під цією назвою, але ви могли чути про нього під однією з наступних назв: Faster, Rodeo, Pickup, Invader або навіть Honda Ippon. Він також з'являвся під табличками Opel, Vauxhall, Holden і Chevrolet.

Оригінальний кузов TFR Isuzu майже не змінювала, за винятком передніх та задніх ліхтарів. Також решітка радіатора отримала легку підсвітку. Задній спойлер додає спортивний вигляд, а чорні 17-дюймові колеса в поєднанні з оновленою підвіскою переносять усе це на територію лоурайдерів.

Що стосується салону, то більшість внутрішнього пластику було замінено на алькантару, додано вуглецеве оздоблення та шкіряні вставки на сидіннях, щоб створити відчуття преміумкласу. Оскільки концепція заснована на версії вантажівки з подовженою кабіною (Space Cab), за передніми сидіннями є трохи місця.

Найзначніші оновлення — механічні. Серцем Dragon Max є 2,2-літровий турбодизель MaxForce від Isuzu, той самий сучасний агрегат, який нещодавно був представлений у сучасних моделях D-Max і MU-X. Силова установка видає 217 к.с. і 550 Нм крутного моменту. Це більш ніж вдвічі більше, ніж вихідний TFR.

Раніше дослідження аналітиків з iSeeCars показало, що ціни на вживані автомобілі впали після свого піку під час пандемії. Це означає, що нові автомобілі втрачають більше грошей через 5 років, оскільки пропозиція як нових, так і вживаних автомобілів повільно нормалізується після зупинки заводів під час COVID.

Джерело: Carscoops

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин