Право споживачів на інформацію: що має бути в куточку покупця
Стенд має розміщуватися на помітному місці таким чином, щоб покупець міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з інформацією

Право споживачів на інформацію: що має бути в куточку покупця/Фото: pexels
Кожен громадянин України має право на захист своїх прав державою. Тому чинним законодавством передбачено, що у всіх закладах роздрібної торгівлі на видному та доступному місці має знаходитися інформаційний стенд з регламентованою інформацією для інформування та захисту інтересів споживачів.
Детали
Такий стенд має розміщуватися на помітному місці таким чином, щоб покупець міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з такою інформацією:
- про найменування власника (фізична особа-підприємець, ТОВ, приватне підприємство тощо) або уповноваженого ним органу;
- адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
- одержана на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами ліцензія, відповідна до встановлених законодавством вимог.
На вимогу споживача (покупця) відповідальний працівник суб'єкта господарювання повинен надати йому зазначений вище Порядок, Закон України "Про захист прав споживачів", санітарні норми, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб'єкта господарювання.
Вся інформація у куточку споживача має бути актуальною та надаватися відповідно до норм Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.
Раніше ми писали про те, що в Держпродспоживслужбі розповіли, чи є доречним перебування домашніх тварин в закладах торгівлі.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!