ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Перезавантаження: 13 порад, як зробити роботу менш стресовою цього року

Суспільство 16:48 - 09 січня 2024

Ось зміни, які працівники можуть здійснити, щоб підвищити свою продуктивність і знизити рівень стресу у 2024 році

Перезавантаження: 13 порад, як зробити роботу менш стресовою цього року

Як зробити роботу менш стресовою / Фото: Pixabay

Ласкаво просимо в перші тижні 2024 року. Зараз вам доводиться читати десятки, а може й сотні, електронних листів, які "повертаються" після свят. Ваш бос і колеги засипають вас запитаннями про ваші плани на рік. Ніякого тиску, чи не так?

Експерти з продуктивності кажуть, що новий рік – це гарний час, щоб перезавантажитися перед робочою метушнею. Тож зробіть вдих, перш ніж знову зануритися в роботу.

Новий рік пропонує працівникам точку відліку, в якій вони можуть оцінити, що пройшло добре, а що погано, чого вони хочуть і як планувати прогрес, кажуть експерти. Це може бути настільки ж важливим, якщо не більш важливим, ніж постановка особистих цілей у сфері охорони здоров'я, оскільки більшість працівників проводять більшу частину свого часу на роботі.

Важливо знайти час, щоб оцінити минулий рік і зазирнути в майбутнє, – каже Джоно Лук, віцепрезидент з управління продуктами Webex by Cisco. – Дуже легко повернутися до колишніх темпів.

Експерти стверджують, що значущі зміни не обов'язково повинні бути приголомшливими, складними або навіть масштабними. Навіть невеликі зміни можуть суттєво вплинути на те, як хтось працює.

Я великий прихильник невеликих, поступових змін, – каже Джошуа Зеркель, експерт з продуктивності та керівник відділу глобального маркетингу залучення в компанії Asana, – Ніколи не варто витрачати час на те, щоб щось змінити. Ніколи не варто перевертати все догори дном.

Ось 13 способів, як працівники можуть налаштувати себе на успіх на початку року.

Відновіть свої кордони

Пандемія розмила межі між роботою та особистим життям в останні роки, каже Лук, тож це може бути гарний час для зміцнення кордонів, які можуть виглядати як завгодно - від забезпечення виділеного робочого простору до перезавантаження вашого розкладу.

Поділіться своїми цілями та межами з іншими, – каже він. – Щось на кшталт: "Якщо ви побачите мене в Інтернеті о 19:00, сваріть мене". Інші будуть притягувати вас до відповідальності.

Сформулюйте свої цілі

Один зі способів подумати про свої цілі – згадати, чого ви досягли, і застосувати це до того, що ви хочете зробити в майбутньому, каже Ахіла Сатіш, генеральний директор Meseekna, технологічної компанії, яка використовує симуляції, щоб допомогти в оцінці талантів. За її словами, намагайтеся зробити свої цілі якомога більш конкретними та досяжними за короткий проміжок часу, щоб їх можна було реалізувати. Можливо, вам доведеться збирати зворотній зв'язок, щоб допомогти собі, каже Аніта Вільямс Вуллі, професор і заступник декана з наукової роботи Тепперської школи бізнесу Університету Карнегі-Меллона. Вона також радить витрачати трохи часу щодня або щотижня, щоб переглянути свою діяльність і привести її у відповідність до ваших цілей.

Будьте цілеспрямованими й конкретними щодо того, що вам потрібно робити, щоб досягти прогресу, - каже вона.

Оцініть свої пріоритети

За словами Вуллі, те, що є терміновим, не завжди є важливим, тому переконайтеся, що ви розумієте свої пріоритети. Зробивши це, ви можете скласти карту того, що саме ви плануєте робити, і повторювати, поки не сформуєте нові звички. Це може виглядати як додавання пунктів до календаря, щоб виділити час для виконання конкретних завдань. Зосередьтеся на важливих речах. Не дозволяйте неважливим, терміновим справам заважати вам.

Обговорювати наміри

Експерти кажуть, що варто повідомити про свої зобов'язання та наміри на рік. Ділитися своїми думками може бути корисно для решти членів вашої команди, які можуть зробити свій внесок або скоригувати свої очікування. Це може зменшити кількість речей, які можуть вас підвести. І якщо ви публічно берете на себе зобов'язання, ви з більшою ймовірністю його виконаєте.

Оцініть свою продуктивність

Подивіться на свій календар і оцініть, коли ви були найбільш продуктивними, а коли найменш, каже Сатіш. Це може виявити тенденції щодо того, коли ви найбільш і найменш продуктивні, щоб ви могли структурувати майбутні зустрічі та зосередити час навколо цього. Також варто переглянути, які пункти календаря варто дотримувати, каже Лук. Це може означати аудит зустрічей, що повторюються, щоб скоротити, скасувати або переформатувати їх в електронну пошту чи інші форми комунікації, каже Зеркель.

Виявляється, більшість людей могли б відмовитися від 25 відсотків того, що вони роблять, без жодного впливу на продуктивність, – сказав Гаррі Кремер, клінічний професор менеджменту та організацій у Школі менеджменту Келлога при Північно-Західному університеті. – Ми робимо деякі речі лише тому, що так ми завжди робили.

Знайдіть свій баланс

Подумайте, як ви витрачаєте 168 годин, які ви отримуєте щотижня, каже Кремер. Розподіліть відсоток часу, який ви хочете витратити на шість сфер: кар'єра та безперервна освіта, сім'я та друзі, духовні та релігійні перспективи, здоров'я, розваги та соціальна відповідальність. Потім порівняйте це з тим, скільки часу ви витрачаєте насправді, і внесіть відповідні корективи, сказав він.

У нас є ця химерна концепція багатозадачності, – сказав він. – Але чи не переплутали ми активність з продуктивністю?

Використовуйте цифрові інструменти

Заощадити час може бути так само просто, як скопіювати й вставити потрібну відповідь на електронну пошту з ноутбука, каже Сатіш. Але чи існують інші програми або способи оцифрування невеликих завдань для покращення робочого процесу? Зеркель каже, що, можливо, вам навіть доведеться скоротити свій набір цифрових інструментів, щоб бути більш ефективними. Наприклад, замість того, щоб працювати зі своєю поштовою скринькою, ви можете використовувати систему управління роботою, яку командам доцільніше використовувати для конкретних проєктів, для яких вони, можливо, захочуть спілкуватися, ділитися ресурсами або встановлювати дедлайни.

Плануйте час для відпочинку

Почніть планувати свої вихідні вже зараз, навіть якщо це нечіткі розрахунки, радить Лук. Якщо ви знаєте, що хочете поїхати влітку на пляж, оберіть пару ідеальних вихідних і позначте їх у календарі, щоб планування не пройшло повз вас. Потім, з наближенням дати, ви зможете уточнити свої плани.

Якщо ви хоча б не запишете їх, ви не зможете їх виконати, – каже він.

Відновіть зв'язок з людьми

Новий рік – чудовий час, щоб відновити зв'язок зі своєю професійною мережею, каже Сатіш. Тож знайдіть трохи часу, щоб зв'язатися з колишніми наставниками та зв'язками.

Важко підтримувати зв'язок протягом року, – каже вона. – Але дуже легко відновити зв'язок за допомогою привітання з Новим роком.

Оновіть своє резюме

За словами Сатіша, кінець року – гарний час для того, щоб переконатися, що ваше резюме та особисті вебсайти чи профілі актуальні. Ви ніколи не знаєте, коли вам це знадобиться.

Налаштуйте свої сповіщення

Якщо ви працюєте зі стандартними налаштуваннями сповіщень на своїх пристроях і в додатках, то, ймовірно, вас цілий день відволікають від роботи, каже Зеркель. Сатіш пропонує налаштувати фокус і режим роботи на iPhone та Android пристроях, щоб відфільтрувати шум. Ви також можете встановити часові обмеження для кожної програми в розділі "Час роботи на екрані" на iOS, додала вона. За словами Вуллі, це також може означати вимкнення електронної пошти або перемикання сповіщень Slack чи Teams на час фокусування.

Впорядковуйте та архівуйте

Експерти кажуть, що впорядковувати потрібно не лише свій фізичний робочий простір, а й цифровий. За словами Вуллі, це означає очищення робочого столу, переміщення іконок програм або документів, які вам регулярно потрібні, у зручні місця, архівування проєктів та впорядкування електронної пошти.

Очистіть робочий стіл від непотребу, щоб ви могли перейти до більш важливих речей, – каже Зеркель. – Це може допомогти вам почуватися краще.

Почніть з себе

Почніть свій день або тиждень з того, що витратьте перші 15 хвилин на перегляд поштової скриньки, календаря та інших повідомлень і створіть список пріоритетів для важливої роботи, радить Зеркель.

Нещодавно ми розповідали, які туристичні тренди стануть неактуальними у 2024 році.

Джерело: The Washington Post

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин