2,5 тисяч дзвінків зафіксували на "гарячу лінію" Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти
Це кількість звернень від початку цього року

На "гарячу лінію" Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин щоденно надходять близько 62 звернень. Фото: Координаційний штаб
Від початку 2024 року вже понад 2,5 тис дзвінків отримали співробітники на "гарячу лінію" Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Результатами роботи поділилися у МВС України.
Це 62 звернення на добу, кожне з яких є важливим для нас, і ми робимо все можливе, щоб знайти відповіді та надати необхідну консультацію.
Крім того, від початку року понад 1,3 тис громадянам було надано консультації на особистих прийомах, з яких 153 — за минулий тиждень.
Ще понад 700 анкет з інформацією про зниклих безвісти осіб надійшло до Управління через сервіс МВС «Єдине вікно для громадян». Наші спеціалісти активно працюють з цими даними і докладають всіх зусиль, щоб допомогти всім, хто цього потребує.
Нагадаємо, звернення громадян на телефон "Гарячої лінії" Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин приймаються з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00 за номером 1698.
Кожне звернення реєструється у реєстраційній картці за встановленою формою, в якій зазначаються:
- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) заявника;
- номер телефону, місце проживання (місцезнаходження) заявника, адреса електронної пошти, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги.
Ми писали, що за 7 місяців роботи працівники Служби 112 допомогли 800 тисяч українцям.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!