Покупець має право повернути свої гроші за непридатний харчовий продукт
Читайте, що робити, коли продавець відмовляється повертати кошти

Повернути товар можливо й без чеку/Фото: unsplash
Розповідаємо, що робити, коли купили йогурт, а він з пліснявою або принесли додому непридатний продукт. В такому разі ви маєте право повернути свої гроші.
Деталі
Відразу потрібно звернутись до адміністрації магазину, де ви купили продукт. Не забудьте, що Ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну.
Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт або замінити на придатний, – пояснює Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Якщо чек втрачено, не варто хвилюватись, адже повернути товар можливо й без нього: завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо.
Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:
- у телефонному режимі (усно) – 050-230-04-28
- електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням
- направити офіційний лист за поштовою адресою: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
- офіційний лист на електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua
Раніше ми писали, як використання ГМО врегульоване на законодавчому рівні.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!