ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

4 найпоширеніших помилки на робочому місці: не робіть цього

Суспільство 09:45 - 10 вересня 2024

Чи може нерозуміння стримувати вас на шляху до ваших кар'єрних цілей?

4 найпоширеніших помилки на робочому місці: не робіть цього

4 найпоширеніших помилки на робочому місці: не робіть цього / Фото: Pixabay

Всі помиляються, але коли ви робите одну (або кілька) помилок на роботі, наслідки можуть бути особливо згубними. По-перше, не панікуйте. Якщо ви втратили довіру колег, боса чи, що ще гірше, самого себе, є кілька кроків, які ви можете зробити, щоб виправити ситуацію.

Найпоширеніші робочі помилки

Неефективна комунікація

Візьміть собі за правило слухати, спілкуватися чітко і ніколи не робити припущень. Метою всіх комунікацій має бути те, щоб слухач міг чітко чути і розуміти те, що йому передається. Ми часто говоримо так, ніби розмовляємо самі з собою, а не зі слухачем. Ми також повинні усвідомлювати, коли розбіжності з колегами та начальством заважають ефективній комунікації, що призводить до неефективності в компанії.

Почуття власної гідності

Коли ви відчуваєте, що маєте на це право (або, що ще гірше, що вас не цінують), ваше ставлення може швидко стати токсичним для робочого місця. Ми всі приймаємо рішення про те, щоб подати заявку на посаду і прийняти її; як тільки ми опинилися на цій посаді, будьте вдячні за надану можливість. Це також правда, що ваш роботодавець повинен бути вдячний за те, що ви є у нього, але деякі роботодавці вважають, що компенсаційний пакет є відображенням їхньої вдячності.

Відсутність залученості або ініціативи може сприяти виникненню почуття ізоляції та зниженню задоволеності роботою, оскільки працівники можуть відчувати себе відірваними від своїх обов'язків і недооціненими. Ці проблеми можуть підірвати впевненість у собі та сприяти вигоранню, що негативно впливає на продуктивність праці та психічне благополуччя. Хоча ви не можете контролювати загальну робочу культуру, ви можете підтримувати позитивний настрій, наскільки це можливо, поки ви там працюєте.

Робити все по-своєму

Кожна компанія має власні політики, протоколи та процедури. Ви повинні дотримуватися їх або обговорювати свої пропозиції щодо змін зі своїм керівництвом та особами, які приймають рішення. Якщо немає письмової угоди про зміни, радить завжди дотримуйтеся встановлених в компанії протоколів, тому що якщо ви цього не зробите, результати можуть бути використані проти вас.

Крім того, коли проєктні інструкції не виконуються належним чином на користь того, щоб зробити все "по-своєму", це може призвести до помилок, які потребують тривалого перегляду. Ця помилка в роботі призводить як до зниження продуктивності, так і до почуття розчарування. Нехтування дрібними, але важливими деталями може призвести до більших проблем у майбутньому, створюючи постійне занепокоєння щодо якості своєї роботи та гарантії зайнятості.

Не говорити про проблеми

Мовчання має наслідки, навіть якщо ви думаєте, що зберігаєте мир. Одним із поширених прикладів є те, що людина не просить роз'яснень з приводу чогось через страх виглядати погано, а виглядає ще гірше, коли результати не відповідають очікуванням. Крім того, і це, мабуть, ще важливіше, мовчання, коли вас ображають або погано з вами поводяться, дозволить циклу продовжуватися.

Як оговтатися від помилок

  • Крок 1: Візьміть на себе відповідальність і будьте проактивними

Помилки трапляються з усіма, тож не забувайте про це, щоб зменшити почуття сорому. Однак, поряд з недостатньою обізнаністю, великою проблемою може стати відсутність відповідальності, коли ви все ж таки помилилися.

Беріть справу в свої руки, запитуючи відгуки та рецензії, коли це доречно. Активно шукаючи відгуки та роз'яснення, фахівці можуть переконатися, що вони на правильному шляху, і зберегти свій професійний авторитет.

Почніть зі з'ясування причин помилок всередині компанії та за її межами, розуміючи, що підзвітність закінчується на вас самих. Відкрите визнання помилки сприяє зміцненню довіри з колегами та керівниками.

  • Крок 2: Зверніться за допомогою до колег

У деяких ситуаціях звернення до колег може запропонувати цінну інформацію про те, як покращити ситуацію та уникнути повторення помилки. Обговорення помилки, щоб зрозуміти її основні причини і винести уроки з цього досвіду, також має вирішальне значення для особистого розвитку.

  • Крок 3: Негайне виправлення проблеми

Негайно розв'язуйте будь-яке питання, впроваджуючи коригувальні заходи для усунення проблеми. Якщо ви не впевнені, який захід є правильним, запитайте у свого керівника рекомендації, щоб мінімізувати будь-які негативні наслідки. Це може охоплювати перегляд роботи, інформування тих, на кого це вплинуло, або внесення змін для запобігання подібних помилок у майбутньому.

  • Крок 4: Зберігайте конструктивне ставлення

Відновлення після помилки може зайняти деякий час, але не варто впадати у відчай. Найважливішим кроком є збереження конструктивного ставлення. Люди можуть зберегти свою впевненість і стійкість, зосередившись на рішеннях, а не зациклюючись на помилці.

Нещодавно ми ділилися психологічним тестом, який відкриє ваше призначення.

Джерело: Real Simple

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин