Експерт із кар'єри назвав ключовий фактор успіху: цим володіє невелика частина людей
Кандидат наук з Гарварда повідомив, як розвинути цю навичку.

Гарвардський експерт з кар'єри назвав одну з ключових навичок для успіху/Фото: Getty images
Мабуть, кожен із нас дбає про успіх у кар'єрі, підвищуючи навички, освіту, компетентність. Проте, як повідомляє кандидат наук Гарвардського університету Хайді Гарднер, більшість забуває про неймовірно важливе вміння: роботу в команді.
Жінкам легше
Експерт зазначає, що навички спільної роботи трапляються рідко, особливо серед чоловіків. Дослідження 2021 року показало, що жінки-лідери порівняно з чоловіками того ж рівня приблизно вдвічі частіше витрачають значний час на зусилля для зміцнення соціальних зв'язків у своєму колективі поза необхідністю роботи.
Як розвинути командну роботу
Хайді Гарднер зазначає, що розвивати співпрацю непросто. Для цього треба вміти поєднувати людей або для вирішення проблем, або для вивчення чогось нового. Експерт склала список важливих допоміжних якостей, розвиваючи які ви обов'язково покращите свою командну роботу:
- Хайді Гарднер зазначає, що розвивати співпрацю непросто. Для цього треба вміти поєднувати людей або для вирішення проблем, або для вивчення чогось нового. Експерт склала список важливих допоміжних якостей, розвиваючи які ви обов'язково покращите свою командну роботу:
- Розвивайте навички інклюзивного лідерства. Незалежно від того, чи є ви керівником проекту чи ні, вживіть заходів, щоб об'єднати різних людей із різних сфер.
- Демонструйте вдячність. Дослідження Гарвардської школи бізнесу показують, що працівники часто сприймають професійні зв'язки як особисту заслугу. Це відбувається через те, що вони не можуть оцінити рівень підтримки від своїх колег, і вважають себе незалежними гравцями. Проте дуже важливо відзначати зусилля тих людей, які також працюють у колективі.
- Просіть допомоги. Вміння отримати консультації від компетентніших фахівців дуже важлива навичка. Це видає у вас людину, яка здатна працювати в команді і не зациклюється сама на собі.
- Створюйте платформи для краудсорсингу. Йдеться про те, щоб допомагати всім бажаючим навчатися та отримувати нові навички. Це можна зробити як у робочому колективі, так і в інтернеті для всіх бажаючих. Це створює широку мережу контактів у професійній сфері.
- Система оцінок. Усередині будь-якого колективу важливо мати якусь систему даних, яка оцінює внесок кожного члена у спільну справу.
Раніше ми писали, які речі не варто терпіти у стосунках із другою половинкою. Конфлікти корисні в тому випадку, якщо партнери готові прислухатися один до одного та робити стосунки кращими. Розповідаємо про ознаки, які вказують, що ваші стосунки приречені.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!