Як і хто перевіряє якість зв’язку в Україні
Нагадаємо, що перший дзвінок з мобільного телефона в Україні зробили в 1993 році з оператором UMC, зараз це Vodafone

Вийшов новий випуск "Що по звʼязку?" / Фото: t.me/Kyiv_digital
Щомісяця мережа базових станцій розширюється, щоб навіть у найвіддаленіших куточках країни можна було додзвонитися до рідних або викликати екстрену допомогу.
Деталі
Спеціалізовані мобільні лабораторії щодня виїжджають на маршрути, щоб тестувати сигнал, швидкість мобільного інтернету та стабільність покриття.
Фахівці вимірюють параметри мережі за допомогою професійного обладнання та аналізують, наскільки вони відповідають стандартам.
Важливу роль у цьому процесі відіграють і самі користувачі.
Якщо зв’язок у вашому районі залишає бажати кращого, ви можете повідомити про це державі через спеціальні сервіси.
Такі сигнали стають основою для подальших перевірок і корекції роботи операторів.
Цікаво, що мобільний зв’язок в Україні має багату історію. Перший дзвінок було здійснено ще в 1993 році оператором UMC, який зараз відомий як Vodafone.
І хоча з того часу технології зробили величезний стрибок уперед, питання якості зв’язку залишається таким самим важливим.
Детальніше про те, як відбувається перевірка зв’язку, можна дізнатися у новому випуску програми "Що по зв’язку?" на YouTube-каналі Мінцифри.
Нагадуємо, за 2024 рік товарообіг України склав $112,3 млрд.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!