Крістіна Агілера випускає лубрикант під власним брендом і розпалює суперечки
Варто зазначити, що Агілера вже давно пропагує бодіпозитив та самовпевненість

Крістіна Агілера / Фото: instagram.com/xtina
43-річна співачка Крістіна Агілера знову опинилася в центрі уваги, цього разу з несподіваним продуктом. Її бренд Playground випустив новий лубрикант під назвою Pillow Talk, і Агілера особисто знялася в рекламному ролику.
Деталі
Відео, зняте в естетиці 90-х років, показує Агілеру, яка томно лежить на дивані, тримаючи в руках телефон у формі губ. Вона грайливо промовляє про новий продукт, підкреслюючи його приємний аромат, що нагадує вершки та дику троянду.
Реклама одразу ж викликала бурхливу реакцію в Мережі. Деякі шанувальники Агілери вважають, що це сміливий та інноваційний крок, адже вона відкрито говорить про секс та інтимне здоров'я жінок. Інші ж критикують співачку, вважаючи, що подібна реклама є занадто відвертою та провокаційною.
Варто зазначити, що Агілера вже давно пропагує бодіпозитив та самовпевненість, а також закликає жінок відкрито говорити про свої бажання та потреби.
"Playground" позиціонується як "безпечний простір" для жінок в індустрії інтимного здоров'я, де, на думку співачки, домінують продукти, розроблені для чоловіків.
Klavdia Petrivna інтригує новим образом та натяками на походження.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!