Xiaomi представила свій перший кросовер, і його розкуповують як гарячі пиріжки
Китайський техногігант слідує своїй стратегії зі смартфонами й у автомобільному бізнесі, випускаючи електромобіль з крутими характеристиками, але недорогий

Xiaomi представила свій перший кросовер, і його розкуповують як гарячі пиріжки/Фото: Xiaomi
Китайський технологічний гігант Xiaomi офіційно представив свій перший електричний кросовер YU7, який пропонує топові характеристики, а коштує дешевше за Tesla Model Y. Автівка спричинила справжній фурор й розлітається як гарячі пиріжки.
Деталі
Спочатку відомий седаном SU7, схожим на Porsche, але за ціною Model 3, бренд офіційно зайшов на територію Model Y зі своїм кросовером YU7, який дизайном нагадує Ferrari Purosangue.
Базовий YU7 коштує лише близько 35 300 доларів (253 500 юанів). Навіть в контексті цін на китайському ринку це приблизно на 1200 доларів дешевше, ніж Tesla Model Y (263 000 юанів).
YU7 буде доступний у трьох комплектаціях: стандартній (35 300 доларів США), Pro (38 900 доларів США) та Max (46 000 доларів США) — усі вони значно дешевше Model Y з одним двигуном, двома двигунами та двома двигунами Performance відповідно.
Протягом перших трьох хвилин з відкриття попередніх замовлень понад 200 000 людей сплатили досить чималий депозит у розмірі 700 доларів США, щоб зарезервувати YU7. Власники бронювання мають сім днів, щоб змінити свою думку, перш ніж замовлення буде зафіксовано як підтверджене. Тим, кому пощастить отримати доступ до вже зібраного автомобіля, доведеться витратити майже 2800 доларів, щоб зарезервувати YU7.





Xiaomi хоче розпочати експорт до 2027 року, але не сказала, які моделі планується продавати за кордоном.
Новий кросовер Xiaomi – не маленький автомобіль. Маючи довжину 4999 мм, цей електрокар приблизно на 25 сантиметрів довший за Tesla Model Y. Він довший за Chevrolet Equinox EV і Blazer EV, приблизно відповідаючи за розмірами Cadillac Lyriq. У Lyriq довша колісна база, ніж у YU7, але вона все одно довга – 3000 мм. Кросовер базується на тій же платформі, що й седан SU7, під назвою Modena. Але, на відміну від седана, YU7 має пневмопідвіску.
У стандартній комплектації зі заднім приводом є один двигун у задній частині автомобіля, потужність якого становить 315 кінських сил, чого, за словами Xiaomi, достатньо, щоб розігнати YU7 до 100 км/год за 5,88 секунди. Кросовер у базовій комплектації матиме запас ходу близько 800 кілометрів, але це за китайським стандартом, який не дуже правдивий, тому реальний пробіг на одному заряді може бути навіть на сотню кілометрів меншим.
Раніше в Остіні, штат Техас, США, на дорогу виїхали перші роботаксі Tesla. Поки їх лише 10 одиниць й покататися на них можуть лише “обрані”, але Ілон Маск обіцяє найближчим часом збільшити кількість роботаксі до 1000 й запустити сервіс в інших американських містах. Але у Техасі місцева влада уже ніби каже йому: “Воу, хлопче, скинь оберти".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!