Гендиректор Ford розхвалив китайську автомобільну промисловість
Очільник американської компанії переконаний, що китайці роблять якісніші, технологічніші та дешевші автівки

Гендиректор Ford розхвалив китайську автомобільну промисловість/Фото: Cheng Xin/Getty Images
Останні роки Китай захоплює (в усіх значеннях цього слова) світ своїми електромобілями. Успіхи китайської автомобільної промисловості визнають навіть такі мастодонти автовиробництва як Ford.
Деталі
У нещодавньому коментарі гендиректор Ford Джим Фарлі поділився своїм враженням від китайського автобудівництва. Під час інтерв'ю з журналістом Волтером Айзексоном Фарлі сказав, що він був у Китаї шість чи сім разів за останній рік, щоб ознайомитися з конкурентами.
Одним з висновків Фарлі стало те, що у китайських автомобілях набагато кращі технології. За його словами, китайські фірми підняли цифровий досвід в автомобілях на кілька рівнів вище. У США “технології” в більшості автомобілів зводяться до медіаплеєра, навігаційної системи та, можливо, якогось розумного круїз-контролю. Китай вийшов далеко за ці межі. Фарлі продовжує:
Huawei та Xiaomi є в кожному автомобілі. Ви сідаєте, вам не потрібно підключати телефон. Автоматично все ваше цифрове життя відображається в автомобілі. У вас є штучний інтелект-компаньйон, з яким ви можете розмовляти… Усі автоматичні платежі вже є. Ви можете купувати квитки в кіно. Він має розпізнавання обличчя, тому знає, хто на якому місці і які медіа вам подобаються… І навіть більше того, їхня вартість, якість їхніх автомобілів набагато перевершує те, що я бачу на Заході. Ми ведемо глобальну конкуренцію з Китаєм, і це стосується не лише електромобілів. І якщо ми програємо це, у нас не буде майбутнього у Ford.
Отже, що робить Ford, щоб впоратися з ситуацією? По-перше, він вчиться у Китаю. Фарлі сказав, що він бере всю свою команду керівництва з собою у поїздки до країни, де вони їздять на якомога більшій кількості найновіших автомобілів. Потім вони обирають чотири-п'ять, які їм подобаються, і забирають їх до Детройта, де повністю розбирають.
Ford також працює над електромобілем вартістю 30 000 доларів, який Фарлі назвав “Моделлю T електромобілів”. Компанія нарощує виробництво дешевших літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів у Мічигані завдяки ліцензійній угоді з китайською CATL.
Фарлі підкреслив, що Китай має інтелектуальну власність, яка потрібна Америці й США потрібно бути більш скромними як країні, тому що китайці роблять хороші речі, і у них дійсно потрібно вчитися.
Раніше в Остіні, штат Техас, США, на дорогу виїхали перші роботаксі Tesla. Поки їх лише 10 одиниць й покататися на них можуть лише “обрані”, але Ілон Маск обіцяє найближчим часом збільшити кількість роботаксі до 1000 й запустити сервіс в інших американських містах. Але у Техасі місцева влада уже ніби каже йому: “Воу, хлопче, скинь оберти".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!