Гібридна Toyota RAV4 лише на електриці проїхала 2000 км, не зупиняючись для зарядки
Все завдяки стартапу, який придумав, як заряджати маленьку батарею гібрида під час руху

Гібридна Toyota змогла лише на електриці подолати майже 2000 кілометрів без підзарядки/Фото: Toyota
Стартап Electreon, який працює над створенням технології, що дозволить електрифікованим транспортним засобам заряджатися під час руху, стверджує, що встановив світовий рекорд найдовшої подорожі на електриці, здійсненої без заряджання (мається на увазі заряджання від кабеля). Гібридна Toyota RAV4 зі своєю маленькою батареєю зуміла проїхати на електриці майже 2000 кілометрів без зупинки для заряджання.
Деталі
Модифікована Toyota RAV4 PHEV понад 100 годин брала участь у замкнутому циклі випробувань. Зрештою автомобіль за цей час проїхав 1924,56 кідлометрів лише на електроенергії.
Попри те, що транспортний засіб зупинявся (55 водіїв брали участь у спробі встановити рекорд), він не був ні заправлений, ні заряджений нічим іншим, окрім тієї частини дороги, яка була обладнана технологією бездротової зарядки. Після 100 годин їзди було передано 241,69 кВт/год електроенергії.
Якщо вибір транспортного засобу, гібрида, що підключається від електромережі, з акумулятором на 18 кВт/год, здається вам дивним, то на це є вагома причина., Одна з головних переваг зарядки на дорогах полягає в тому, що вони зменшують вимоги до розміру батареї, а це означає, що навіть транспортний засіб зі скромним запасом ходу може подорожувати на великі відстані на магістралях, обладнаних цією технологією.
У березні стартап Electreon підписав угоду з Toyota і DENSO. Разом вони планують розробити технологію бездротової зарядки для нових транспортних засобів, а також комплект післяпродажного обслуговування, який дозволить старим транспортним засобам використовувати зарядні дороги.
Toyota і DENSO – далеко не єдині партнери Electreon. Компанія оголосила про пілотні проєкти для своїх технологій у Швеції, Франції та Бельгії. Він також має угоду на 3,2 мільйона євро щодо експлуатації електричних громадських автобусів у Німеччині.
Раніше у Мережі з’явилися знімки інтер’єру Tesla Cybertruck. Дизайн салону довгоочікуваного електричного пікапа виглядає максимально просто і його навіть можна назвати нудним.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!