ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ціна зручної їжі. Чому "готова" вечеря може скоротити життя тим, хто переміг рак

Здоров'я

Більше 5 інгредієнтів — загроза? Як правильно обирати продукти людям, що пережили рак

які продукти не можна їсти тим, хто має рак

Ультраоброблені продукти виявилися небезпечнішими за цукор і жир для тих, хто поборов рак. Фото: Freepik

Люди, які побороли рак, споживаючи велику кількість ультраоброблених продуктів (УПХ), можуть зіткнутися зі значно вищим ризиком смерті. Результати дослідження показали, що рівень смертності при цьому зростає на 48%.

Американська асоціація провела дослідження раку і з'ясувала, якщо у раціоні багато продуктів із високим вмістом цукру, солі та добавок, то ризик смерті збільшується.

Дієтологи пояснють, що в ультраоброблених продуктах дуже низький вміст необхідних поживних речовин і є штучні ароматизатори, консерванти, а також високий рівень доданого цукру та шкідливих жирів, тому оранізму буде важко все переробити.

Речовини, що беруть участь у промисловій обробці харчових продуктів, можуть перешкоджати метаболічним процесам, порушувати кишкову мікробіоту та сприяти запаленню. В результаті, навіть коли ультраоброблена їжа має аналогічну калорійність та поживний склад на папері порівняно з мінімально обробленою або натуральною їжею, вона все одно може мати більш шкідливий вплив на організм

Вчені спостерігали за понад 24 000 людьми з 2005 по 2022 рік. Серед них були 802 особи (35+років), які пережили рак. Вони розповіли, чим щоденно харчуються.

Дослідники проаналізували сім популярних категорій ультраоброблених продуктів: оброблене м'ясо, солоні снеки, солодкі солодощі та молочні продукти, що містять добавки. Для вимірювання споживанняю було взято два показники: коефіцієнт ваги (загальна вага харчових продуктів (НПФ) порівняно з усією їжею, що споживається щодня) та коефіцієнт енергії (відсоток щоденних калорій, отриманих з НПФ).

Результати показали: рівень смертності від будь-якої причини був на 48% вищим.

Рівень та характер промислової переробки харчових продуктів відіграють незалежну роль. Ґрунтуючись на отриманих даних, люди, які пережили рак, мають уважно перевіряти етикетки, оскільки продукти, що містять більше п'яти інгредієнтів або будь-які промислові добавки, ймовірно, вважаються ультраобробленими. Найбільш значущим підходом є зосередження уваги на раціоні в цілому та перехід споживання на свіжі, мінімально оброблені, домашні продукти

Дослідження оприлюднили в журналі “Епідеміологія раку, біомаркери та профілактика”.

Ми писали про те, які два дивні продукти варто додати у свій раціон, щоб забути про проблеми із серцем. Спортивний дієтолог пояснила, які продукти, багаті на клітковину, є корисними для серця перекусами, ситними та легко готуються.

Рекомендуємо вам дізнатися більше цікавого про те, як зберегти своє здоров'я:

Джерело: FoxNews

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин